2017. december 16., szombat

A gyerekek hímzése / Embroidery of the Children

Nálunk nem telhet el ünnep anélkül, hogy ne legyen valamilyen kézzel készített ajándék a karácsonyfa alatt. Ezek a meglepetések többnyire titokban készülnek, most azonban beavattam a gyerekeket és ő kezük munkája is benne lesz egy közös családi ajándékban.
A fenyőfa teljes egészében a Albert munkája, a kis csillagot pedig a négy és fél éves Alíz hímezte. 
Most jövök én a befejezéshez, hogy mi is készül belőle, nemsokára megmutatom. :)


4 megjegyzés:

  1. Csak ámulok, tökéletes, precíz munka,talán magam sem tudnám ennyire szépre varrni!Mutasd majd a végeredményt is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Majd mindenképpen mutatom, mert már nagyon várja a családból mindenki, hogy kész legyen! :))
      Albi nagyon alapos, de mivel még nem túl rutinos a keretben való hímzéssel, segítettem neki tartani a keretet.
      A férjem meg folyton aggódott hogy behoz nekem egy védőszemüveget a garázsból. :D

      Törlés
  2. Kedves Modeszta!Gratulálok a gyerekeknek,add át nekik.Pár éve hasonló mintával,készítettem vászon szalvétát az ünnepre.Várom,hogy mi lesz belőle.Jó munkát!Üdvözlettel:Judit

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük Judit, átadom!
      Bár én is szalvétamániás vagyok, a miénk sokkal nagyobb lesz most, mint egy szalvéta. :)

      Törlés