2017. október 4., szerda

Tökpárnák / Pumkin Pillows



Mutatom is a kényelmes, pihe-puha tökpárnáinkat, mert kaptam több kérést, hogy írjam le, hogyan készültek.
Végtelenül egyszerű, varrás nélkül is hamar megvan, nálunk méretükből adódóan  folyamatos gyumászolásban részesülnek a kanapén.
De kiválóak térd alá támaszként a rekamén való tehénkedés idején. És egy kiadós, kuckózós kézimunkázásnál, vagy olvasásnál derékpárnaként is remek szolgálatot tesznek!

Az ötlet Fehér Levendula Zsuzsiéknál megtalálható, videót is találtok az oldalukon az ügymenetről.
Mivel nálunk a nappaliban ülnek a nagy tökök, négy darab van belőlük, hogy mindenkinek jusson egy, és ennek ellenére mindenki a legnagyobbért teperjen.:)

Szép régi paplanhuzatból szabtam hozzájuk egy-egy 55, 70, 83 és 95 centiméteres kört.
Horgolócérna dupla szálával végigöltögettem a szélektől 1 centire, és olyan szorosan összehúztam, amennyire csak tudtam, közben folyamatosan tömtem. Nem kell túl keményre, hogy kényelmes legyen.
Erre az elcsomózott nyílásra került takarásképpen a vastag gyapjúfilcből szabott elnagyolt töklevél, fagombbal és natúr madzaggal. A gomb felerősítésénél áthúztam nagy tűvel oda-vissza a tök alján át is a fonalat. 

Aranyos kis díszeket kapunk, ha kicsiben, pl. lapostányért körberajzolva készül. :)







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése