2016. május 13., péntek

Sorsolás / Draw



Meg is történt a pünkösdi játék sorsolása. 
Ma neveztem el pünkösdi játéknak, mert annyira éber vagyok, hogy most jöttem rá, nemsokára elérjük a 3000 facebook követőt. :) Szóval nemsokára újra játszunk. :D
Nos, úgy tűnik egy kislány szobájába kerül a madaras szív, mert a húzás GDettinek kedvezett.
(Gratulálok, kérlek írj nekem privát üzenetet és kedden már postázom is.)
Gyöngyszemekként őrzök minden hozzászólást, amit a játék során olvashattam, és tudnotok kell, hogy mindenkinek egyesével, egyformán örülök, aki látogatja az oldalt,  hálásan köszönöm a figyelmeteket!

Kellemes hosszú hétvégét kívánok mindenkinek!





7 megjegyzés:

  1. Gratulálok a nyertesnek! Legyen öröme a pici lánykának! Köszönöm a játékot! :)

    VálaszTörlés
  2. Csatlakozom az előttem szóló Szerához. :)

    VálaszTörlés
  3. Sok szeretettel gratulálok én is!:o)

    VálaszTörlés
  4. Köszönjük a játékot és gratulálunk!!!:)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm szépen!!!
    Jajj de nagyon örülök.
    Írok Facebookon üzit :-)
    Szép hétvégét mindenkinek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már meg is kaptam, köszi Detti! És gratulálok! :)

      Törlés