2016. március 12., szombat

Kertbarát magazin

Nemrégiben különleges vendég járt nálunk.
Algeier Wendy a Kertbarát magazin felelős szerkesztője látogatott el személyesen az otthonunkba, illetve elsősorban a kertünkbe. 
A hangsúly a személyes találkozáson volt, hiszen Wendy fontosnak tartja, hogy egy hosszabb beszélgetés erejéig megismerje azon riportalanyait, akikkel a magazin Kertek-Emberek rovatába készít anyagot. Hogy olvasó is lássa a növények mögött az embert, a hátteret, az indíttatást, hogy hogyan, mennyiféleképpen alakíthatunk mi, tulajdonosok a saját igényeik szerint egy darabka birtokot.
Bizony, ilyen öröm és megtiszteltetés ért, hogy a következő számban egy hosszabb írás jelenik meg rólunk. A kertünkről persze, de elsősorban olyan megvilágításban, hogy egy kisebb kertben is ott rejlenek a lehetőségek egy igazi családi birodalom létrehozására.
Közös munkával, mindannyiunk örömére. 
A magazin március 25-én jelenik meg. Jó szívvel ajánlom minden kertbarátnak! :)


7 megjegyzés:

  1. Valóban különleges vendég járt nálatok!Az újságot pedig alig várom! :o)

    VálaszTörlés
  2. De jó! Gratulálok Nektek és alig várom az újságot! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Bettus, majd kopogtatok még a megjelenéskor. :)

      Törlés
    2. Beírtam a naptáramba, és már fölhívtam a postásunk, hogy ne felejtsen el majd hozni nekem. :-D

      Törlés
  3. Hatalmas gratulációm! :) Én is beírtam a naptáramba, nagyon kíváncsi vagyok.

    VálaszTörlés