2015. március 12., csütörtök

Házi készítésű kokárdák / Hand Made Cockade



A kisfiam holnap kokárdában megy óvodába. 
Az ünnepi kitűzőjét idén itthon készítettük.
Barkácsfilcet, nemzeti színű zsinórt, hímzőfonalat, apró gyöngyöket használtunk, és segítségünkre volt az ikeás süti-kiszúró lovacska is. :)


  
Az interneten rengeteg ötletet lehet találni különböző kokárda mintákra, a mi huszárunk ilyen lett. Albert kérése szerint kapott egy kardot, amihez egy gyufaszálat csomagoltam szorosan alufóliába. A kardot több helyen odaöltögettem, hogy még hazafelé is biztosan meglegyen. :)


Kokárda természetesen a kicsi Alíznak is jár, ő pillangót kapott.


Jó hosszú csápokkal, mert Alíz még nem kap biztostűt, így a csápjainál fogva lehet felkötni a pillangót egy gombra, vagy a cipzár húzókájára.


A filcek maradékából még egy nagyobb méretű ajtódíszt is készítettünk. 


A lufikba került némi tömőanyag, hogy dundibbak legyenek.


És ennyi. :)
Mindenkinek szép ünnepi hétvégét kívánok!


9 megjegyzés:

  1. Nagyon jók! Megbeszéltük Borival, hogy jövőre mi is készítünk pillangó kokárdát.
    Öt éve március 18-ára voltam kiírva Borival, és biztos voltam benne, hogy március 15-re megszületik, varrtam pici kokárdát, hogy a kórházban is rajta lehessen majd. Április 3-áig vártunk rá, de a kokárda megvan, és azóta minden évben az kerül a kabátjára. <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)))) Juj, majdnem húsvétkor lesz a szülinapja! halmozódnak az örömök!

      Törlés
    2. Igen. Öt éve április 3-a nagyszombat volt. :-)

      Törlés
  2. Hát ezek mennyire szuperek lettek! Na, én a fiamnak nem is varrtam semmilyent sem holnapra. De ő még kiscsoportos, senki nem fogja nézni. :)

    VálaszTörlés
  3. Névtelen13/3/15 08:20

    Kedves Modeszta!

    Ezek gyönyörűek, és nagyon szeretek mindent, amit csinálsz, és nem kötözködni akarok, de ez nem kokárda.

    http://hu.wikipedia.org/wiki/Kok%C3%A1rda

    De gyönyörű kitűzők!!
    Szép hétvégét, Hajni

    VálaszTörlés
  4. Tudom-tudom, én is elmagyaráztam Albinak, hogy azért tudja! :))
    Köszönöm Hajni, a figyelmességet is, a kedvességet is! :)

    VálaszTörlés