2014. december 18., csütörtök

Tea, kert, advent / Tea, Garden, Advent


A bejárat dekorációjához illően a hátsó kertben is díszítettünk egy kicsit Albival. A kerti lak előtti asztalt öltöztettük ünneplőbe. Albi cipelte a hátra a termetes fenyőágakat és dolgozhatott a metszőollókkal. A jó hír, hogy még megvan az összes ujja és az aprósüti is elfogyott a friss levegőn. :)










Ezeket az angyalokat ebben az új könyvben találtam. Mikor elkészültünk az asztal díszítésével,  ki is választottunk hozzá három szép tűzifát, holnap neki is állunk az elkészítésüknek. Most már minden nap munka van itthon. :)


4 megjegyzés:

  1. Meseszép!
    Mikor még Németországban éltem, egy kisvárosban nem messze Garmischtól, imádtam ilyentájt (is) sétálni a családi házas részen. Napközben azért, mert ilyen csoda kerteket láthattam -akkor, 20 éve ez itt még tényleg csodaszámba ment-, este pedig azért, mert olyan jó volt bekukucskálni az ablakokon, látni a sok apró fényt.
    Kiskutyánk van, igazi lakberendező és kertész, úgyhogy nálunk idén minimális a kerti dekor, de jövőre újra díszíthetünk majd, és remélem már nem csak a házunk, kertünk, hanem a vendégházat is. Ugye jöhetünk majd Hozzád tanácsért? ;-)
    Az angyalkát mi tavaly készítettük el, egy blogon láttam, de sajnos fotózni elfelejtettük.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha gondolod, hogy tudok segíteni, természetesen kérdezz bátran! :)
      Én is szeretek leskelődni, ha olyan helyen járunk. :) Hálistennek vannak olyan népek, akik alig használnak függönyt de meseszép konyháik vannak például. :D

      Törlés
  2. Akkor ez azt jelenti, hogy most már minden nap lesz új bejegyzés is? :)
    Ezek az angyalkák, ha tűzifából készülnek, akkor miből van a fejük? Van ilyen nagy hungarocell golyó?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Van, igen. Papírmaséból szebb lenne, de most nincs rá időm.
      Lesz bejegyzés minden nap, igen. :)

      Törlés